Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bílý kralík

13. 3. 2012 23:29
moc gratuluju

Shodou okolnosti pro mne byla Pececka desitka taky prvnim "zkusebnim" zavodem, i kdyz v mym pripade smeruje snaha k prazskemu 1/2 maratonu pro zacatek a maraton (pokud nadseni vydrzi) az za rok, pripadne nejakej podzimni, uvidime.

Muj vykon mel vcelku opacnej problem, ze jsem prvni polovinu bezel zbytecne moc opatrne pomalu a po otocce se to snazil dohnat, coz se mi povedlo jen castecne. Svuj vstupni cas "do 50" jsem splnil a nesplnil, protoze real mam 49:48, ale finish 50:13 jako na potvoru zrovna takhle ;-) Sil mi zbylo dost a zrejme bych dokazal bezet tou rychlou rychlosti druhy casti celou vzdalenost, cimz bych se dostal nekam ke 45, ale alespon mam ted jasnou metu na pristi zavod a hyn sa ukaze! ;-) Ten Vas cas 40 mi prijde opravdu fantastickej, az neuveritelnej, moc gratuluju pane kolego!

Budu dal sledovat Vasi cestu za maratonem a drzet palce!R^

0 0
možnosti

Joe_Black

11. 3. 2012 14:33
fatk super

běhám 5 let ale k času 40min na 10km se ne a ne dostat. Pořád se sice zlepšuju, ale už je to jen o sekundy (desítky) a chybí mi pořád ještě asi minut ačtvrt. Je ale pravda, že tolik km az měsíc jako ty jsem ještě nikdy nedla, a to ani v přípeavě na maraton. Tak ještě jednou gratuluju aohleděn tvého maratonského času jsem taky optimista :-)

0 0
možnosti

Mustrum Ridcully

10. 3. 2012 21:40
Gratuluji.

První závod a čas pod 40 minut je moc pěkný výsledek. Gratuluji. Doporučuji vaší pozornosti závod Českobrodská Pečeť, který se běží za týden a je tady mnohem rychlejší trať (nefouká na ní, protože je to celé lesem) a mnohem méně lidí. Celkově je to závod s pěknou atmosférou. Já se ho bohužel letos nemůžu z časových důvodů zúčastnit ... .

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS